Menu

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Článek I.

Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup zboží prostřednictvím webového sídla www.biet.cz, jejichž provozovatelem je společnost BIET EUROPE s.r.o., IČO: 46937820, se sídlem Šoltésovej 1995, 911 01 Trenčín jako prodávající ve vztazích upravených obchodním zákoníkem, nebo obchodník pro spotřebitele (dále jen "obchodník"). Koupě zboží v jejich smyslu může být uskutečněna jak fyzickými, tak právnickými osobami (dále jen "kupující"), přičemž tyto osoby podrobněji vymezují práva a povinnosti obchodníka a kupujícího. Kupující souhlasí s tím, že předmětnými obchodními podmínkami se bude řídit každá kupní smlouva uzavřená mezi ním a obchodníkem.

Pro vyloučení pochybností uvádíme, že nejsme provozovateli online tržiště, a proto nejsme osobami, které provozují a poskytují online tržiště spotřebitelům, a to ani prostřednictvím třetí osoby, a proto se na nás nevztahují zvláštní informační povinnosti podle § 16 a 17 zákona o ochraně spotřebitele.

Článek II.

Objednávka a zrušení objednávky
Elektronická objednávka kupujícího realizovaná prostřednictvím webového sídla www.biet.cz představuje závazný návrh na uzavření kupní smlouvy. Po odeslání objednávky bude tato zaregistrována v systému obchodníka, o čemž bude kupující informován oznámením o přijetí objednávky.

Kupní smlouva je uzavřena momentem doručení souhlasu obchodníka s návrhem kupní smlouvy kupujícímu, tzn. potvrzením přijetí objednávky ze strany obchodníka ve formě e-mailového „potvrzení objednávky", které bude zasláno na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou při jeho registraci na webovém sídle www.biet.cz., nebo na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky (objednávka bez registrace). Mlčení nebo nečinnost obchodníka sami o sobě neznamenají přijetí a/nebo potvrzení objednávky.

Kupující je oprávněn bez uvedení důvodu stornovat objednávku do 24 hodin od objednání zboží zasláním emailu na info@biet.cz. Do předmětu zprávy je třeba uvést „STORNO" a současně řádně identifikovat objednávku, která má být stornována. Pokud mezitím byla objednávka uhrazena bankovním převodem, bude kupujícímu zaslána celá částka zpět na jeho účet.

Článek III.

Cena a platební podmínky
Kupující je povinen za zboží, jehož objednávka byla obchodníkem přijata, zaplatit kupní cenu platnou v době odeslání objednávky obchodníkovi, a to řádně a včas.
Kupující bere na vědomí, že součástí objednávky je povinnost zaplatit obchodníkovi kupní cenu (tzv. objednávka s povinností platby"), jakož i poplatek za dopravu a manipulační.
Kupní cena je cena uvedená na webovém sídle www.biet.cz k vybranému zboží v době odeslání objednávky kupujícího obchodníkovi.
Všechny kupní ceny zboží jsou uvedeny včetně příslušné daně z přidané hodnoty.

Kupující si může vybrat z následujících způsobů platby kupní ceny:
1. Dobírkou – platba v hotovosti kurýrovi při převzetí zásilky
2. Úhrada předem na bankovní účet obchodníka – kupující převede nebo vloží na účet obchodníka částku ve výši ceny objednávky.
3. GoPay – Online platba kartou VISA a MasterCard

Pokud si kupující zvolí způsob platby "Dobírkou", zaplatí za zboží kurýrovi v hotovosti nebo platební kartou při doručení zásilky kurýrní službou.
Pokud si kupující zvolí druhý způsob platby (úhrada předem na bankovní účet obchodníka), obchodník mu na e-mail zašle číslo účtu a variabilní symbol, který uvede do platebního formuláře.
V případě platby „GoPay" má kupující po vytvoření objednávky možnost prokliknout se do platební brány GoPay, kde může zaplatit vytvořenou objednávku prostřednictvím platební karty.

Článek IV.

Dodací podmínky a náklady na dodání zboží
Obchodník vyřizuje objednávky průběžně (co nejdříve), obvykle do 1 až 2 pracovních dnů. Doba expedice (tj. čas ode dne objednání zboží po den, kdy je zboží doručeno kupujícímu) se pohybuje většinou v intervalu od 3 do 5 pracovních dnů.
Při platbě na dobírku – obchodník odešle kupujícímu zboží, které je vedeno skladem, po potvrzení objednávky. Při platbě bankovním převodem a GoPay platbě-obchodník odešle kupujícímu zboží, které je vedeno skladem, po připsání platby na účet obchodníka.

Pro zboží, které není skladem, platí doba dodání uvedená na internetovém obchodě www.biet.cz pod zbožím.
Pokud obchodník nemá zboží fyzicky na skladě (o čem bude kupujícího informovat), bude zboží kupujícímu dodáno nejpozději do 30 dnů ode dne potvrzení přijetí objednávky.
V případě neočekávaného zpoždění obchodník operativně informuje kupujícího a domluvíme se s ním na jiném možném postupu tak, aby bylo vyhověno kupujícímu v maximální možné míře.

Objednané zboží bude kupujícímu zasláno prostřednictvím zásilkové služby na adresu, kterou kupující uvedl v objednávce jako doručovací adresu. V případě rozměrnějšího nebo těžšího zboží si kupující zajistí vynášku do bytu nebo domu ve vlastní režii, nebo kupující v předstihu kontaktuje obchodníka a informuje se o možnosti speciálního dovozu, případně vynášky takového zboží.

Zboží je zasíláno kurýrní společností:
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., https://gls-group.eu/SK/sk/vseobecne-obchodne-podmienky
Geis SK s.r.o. http://www.geis-group.sk/Upload/Files/sk/VOP-Cargo.pdf

Poštovné a způsob platby závisí na výši ceny objednávky následovně:

Cena zboží (Kč)

Poštovné (Kč)

Způsob platby (Kč)

od 0 - 5000

99 Kč

39 Kč (Dobírkou)

od 0 - 5000

99 Kč

0 Kč (Bankovním převodem, GoPay)

nad 5000

neúčtujeme

neúčtujeme

Článek V.

Poučení o uplatnění práva spotřebitele odstoupit od smlouvy
Kupující, který je fyzickou osobou (spotřebitelem) a při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání má ve smyslu ust. § 20 násl. zák. čj. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka a o změně některých zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
Odběrateli (právnická osoba, fyzická osoba podnikatel nebo jiná organizace) nevzniká právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení zboží.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme zboží.

Kupující může odstoupit od smlouvy i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy je kupující povinen informovat obchodníka o svém rozhodnutí odstoupit od kupní smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adresu: BIET EUROPE s.r.o., Šoltésovej 1995, 911 01 Trenčín, e-mail: info@biet.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od kupní smlouvy. K tomuto účelu můžete použít následující formulář (klikněte zde).

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.
Po odstoupení od smlouvy budou kupujícímu vráceny všechny platby, které uhradil v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cena, včetně nákladů na doručení zboží kupujícímu. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud si kupující zvolí jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který obchodník nabízí. Platby budou kupujícímu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bude obchodníkovi doručeno oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy.

V případě, že kupující využije svého práva na odstoupení od smlouvy, vrátí zboží prodávajícímu osobně na adresu: BIET EUROPE s.r.o., Šoltésovej 1995, 911 01 Trenčín, nebo jej zašle na uvedenou adresu, a to nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud kupující odešle zboží zpět před uplynutím 14denní lhůty. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno nebo zasláno obchodníkovi v původním obalu, s dokladem o koupi, kompletním příslušenstvím, dokumentací atd. Kupující má právo si zboží po převzetí vyzkoušet obdobným způsobem, jako je obvyklé při nákupu v klasické kamenné prodejně, tj. vyzkoušet si zboží za účelem zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Kupující bere na vědomí, že nemá právo začít zboží používat a po několika dnech jej vrátit obchodníkovi. Pokud zboží jeví známky poškození nebo používání, nebo zboží není kompletní, vyhrazuje si prodávající právo nepřijmout vrácení takového zboží nebo účtovat kupujícímu náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu. Kupující nese plnou odpovědnost za snížení hodnoty zboží v důsledku takového zacházení se zbožím, které přesahuje rozsah zacházení potřebného k určení vlastností a funkčnosti zboží.
Součástí zboží je i jeho obal (obvykle kartonový obal). Kupující je povinen rozbalit (odstranit) obal zboží co nejšetrněji, aby byla zachována integrita jeho funkčnosti. Kupující je povinen uschovat si obal zboží pro případ, že se rozhodne využít svého práva na odstoupení od smlouvy v souladu s výše uvedenými podmínkami.
Při odstoupení od smlouvy nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
a) o poskytnutí služby, pokud bylo její poskytování započato s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud byla služba poskytnuta v plném rozsahu,
b) prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejíž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, je mimo kontrolu prodávajícího a ke které může dojít v průběhu doby odstoupení od smlouvy,
c) prodej zboží vyrobeného podle specifických požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
d) prodej zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo podléhá rychlé zkáze;
e) prodej zboží uzavřeného v ochranných obalech, které není vhodné z důvodů ochrany zdraví nebo hygieny a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
f) prodej zboží, které může být svou povahou po dodání neoddělitelně smíseno s jiným zbožím;
g) prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána při uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena se odvíjí od pohybu cen na trhu, který prodávající nemůže ovlivnit,
(h) provádění naléhavých oprav nebo údržby, které si spotřebitel výslovně vyžádal od prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o poskytování služeb a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů nezbytných k opravě nebo údržbě, pokud byly uzavřeny při návštěvě prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
i) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranných obalech, pokud spotřebitel tyto obaly rozbalil;
j) prodej periodik, s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném, a prodej knih, které nejsou dodávány v ochranných obalech;
k) poskytování ubytovacích služeb pro jiné účely než ubytování, přepravu zboží, pronájem automobilů, poskytování stravovacích služeb nebo poskytování služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami, a podle kterých se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby ve sjednaném termínu nebo ve sjednaném termínu,
l) poskytování elektronického obsahu na jiném než hmotném nosiči, pokud poskytování takového obsahu bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně informován o tom, že udělením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy.

Článek VI.

Odpovědnost za vady
Je-li kupujícím fyzická osoba (spotřebitel), která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, odpovídá obchodník za vady zboží ve smyslu § 619 a násl. Zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník:
a) obchodník odpovídá za vady prodané věci při převzetí kupujícím; v případě použitých věcí neručí za vady způsobené jejich používáním nebo opotřebením; v případě věcí prodávaných za nižší cenu neručí za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána,
b) nejde-li o zboží podléhající rychlé zkáze nebo o použité, odpovídá prodávající za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době (záruce),
(c) záruční doba je 24 měsíců; je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo přiloženém návodu vyznačena doba použití, neskončí záruční doba před uplynutím této doby,
(d) je-li vada odstranitelná, má kupující právo na její bezplatné, včasné a řádné odstranění; obchodník je povinen odstranit vadu bez zbytečného odkladu,
e) kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo k závažnosti vady,
f) obchodník může vždy vyměnit vadnou věc za bezvadnou namísto odstranění vady, pokud to kupujícímu nezpůsobí vážné potíže,
(g) jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně používána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo odstoupit od smlouvy; stejná práva má Kupující, lhá-li vadu odstranit, avšak nemůže-li Kupující věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad,
h) jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci,
(i) má-li věc prodaná za nižší cenu nebo má-li použitá věc vadu, za kterou odpovídá prodávající, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu,
j) práva z odpovědnosti za vady se vztahují na obchodníka, u kterého bylo zboží zakoupeno; pokud je však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který se nachází u obchodníka nebo v místě kupujícímu bližší, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy; Podnikatel určený k opravě je povinen provést opravu ve lhůtě sjednané v době prodeje věci mezi Prodávajícím a Kupujícím,
k) práva z odpovědnosti za vady věci, na kterou se vztahuje záruční doba, zanikají, nejsou-li uplatněna v záruční době,
l) do záruční doby se nezapočítává doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady do doby, kdy byl obchod povinen věc převzít po ukončení opravy; prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, zda právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání,
(m) pokud dojde k výměně, záruční doba začíná běžet znovu od převzetí nové věci; Totéž platí, pokud je vyměněn díl, na který se vztahuje záruka.

Článek VII.

Reklamační podmínky
Kupující je povinen prohlédnout si zboží ihned po jeho převzetí a po něm. Je oprávněn zboží nepřevzít, pokud je na něm nebo na jeho obalu viditelné mechanické poškození, zjevně způsobené přepravou nebo pokud je zboží neúplné. Kupující má naopak u doručovatele zboží písemný záznam o předmětných skutečnostech. Pokud se prokáže platnost výše uvedených skutečností, má kupující právo na výměnu zboží nebo vrácení peněz.
Mechanické poškození zboží v neporušeném obalu musí být nahlášeno obchodníkovi ihned po obdržení zásilky. V takovém případě kupující nesmí zboží žádným způsobem užívat. Pozdější reklamace tohoto druhu nebudou akceptovány.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním výrobku kategorie pro domácnost, profesionálním použitím, nesprávnou montáží, mechanickým poškozením, opotřebením dílů při běžném používání, povětrnostními podmínkami, nesprávnou údržbou, nesprávnými zásahy, nesprávnou manipulací a nevhodným umístěním.
V případě reklamace ze strany kupujícího, který je fyzickou osobou (spotřebitelem) a při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, se uplatňuje reklamační řád dle reklamačního řádu uvedeného na webových stránkách www.biet.cz.
Je-li kupujícím právnická osoba, fyzická osoba, podnikatel nebo jiná organizace (pokud kupující uvedl v objednávce zboží své IČO, má se za to, že kupuje jako určitá osoba), řídí se odpovědnost za vady příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, vznp. Záruční doba je v těchto případech 12 měsíců.
Záruční doba 12 měsíců platí i v případě, že kupující koupí použité zboží.
Lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace začíná běžet ode dne doručení zboží do reklamačního centra na adrese Šoltésovej 1995, 911 01 Trenčín, nebo pokud není nutná oprava v servisním středisku, lhůta začíná běžet ode dne zdokumentování vady zboží kupujícím a zaslání podkladů na e-mailovou adresu info@biet.cz
Kupující zároveň bere na vědomí, že je povinen poskytnout součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, včetně přípravy stroje k reklamaci do 15 dnů ode dne nahlášení reklamace nebo doložení škody v co nejkratším možném termínu od nahlášení reklamace.
Postup při reklamaci určuje dodavatel. Reklamace je řešena prostřednictvím komunikace na dálku.
Kupující – spotřebitel – má právo obrátit se na obchodníka s žádostí o zjednání nápravy (e-mailem na adresu info@biet.cz), pokud není spokojen se způsobem, jakým obchodník vyřídil jeho stížnost, nebo pokud se domnívá, že obchodník porušil jeho práva. Pokud obchodník na tuto výzvu odpoví záporně nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. Subjekty alternativního řešení sporů jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 zákona 391/2015 Sb. Spotřebitel může návrh podat způsobem stanoveným podle § 12 zákona 391/2015 Sb.
Spotřebitel může také podat stížnost prostřednictvím platformy pro alternativní řešení sporů ODR, která je k dispozici online na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Mimosoudní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a obchodníkem, který vzniká na základě spotřebitelské smlouvy nebo v souvislosti s ní. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se nevztahuje na spory, kde hodnota sporu nepřesahuje 20 EUR. Subjekt alternativního řešení sporů může od spotřebitele požadovat zaplacení poplatku za zahájení alternativního řešení sporu, a to až do maximální výše 5 EUR včetně DPH.

Článek VIII.

Zásady ochrany osobních údajů
Informace a poučení o právech podle zákona č. 18/2018 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, vzp..

Provozovatelem webových stránek www.biet.cz je společnost BIET EUROPE s.r.o., IČO: 46937820, se sídlem Šoltésovej 1995, 911 01 Trenčín.

Pokud je kupujícím fyzická osoba, je povinen sdělit obchodníkovi své jméno a příjmení, adresu trvalého pobytu včetně PSČ, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Pokud je právnickou osobou nebo živnostníkem, oznámí obchodníkovi svou obchodní firmu, adresu sídla včetně poštovního směrovacího čísla, registrační číslo společnosti, daňové identifikační číslo, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
Odesláním objednávky kupující v souladu se zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, vznp. souhlas s tím, aby Obchodník zpracovával, shromažďoval a uchovával jeho osobní údaje ve všech jeho informačních systémech pro účely vyřizování objednávek, informování o stavu objednávek a vedení příslušných evidencí, například při vyřizování reklamací, vedení účetních a jiných dokladů souvisejících s vyřizováním objednávek apod.
Kupující uděluje tento souhlas obchodníkovi na dobu neurčitou. Kupující může souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv písemně odvolat. Souhlas zaniká do 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu a údaje budou následně vymazány.
Údaje může kupující měnit na webových stránkách www.biet.cz, po přihlášení. Pokud se kupující rozhodne smazat svůj e-mail ze zasílání newsletteru, může jej smazat sám kliknutím na odkaz na konci e-mailu, který mu byl zaslán.
Vaše osobní údaje neposkytujeme žádným dalším subjektům, s výjimkou organizací, se kterými je spolupráce nezbytná pro řádné vyřízení vaší objednávky. Budou tedy poskytovány pouze zprostředkovatelům smluvně spolupracujícím se společností BIET EUROPE s.r.o., jako jsou dopravní a spediční společnosti, správci databází apod. Obchodník prohlašuje, že zpracovává osobní údaje Kupujícího prostřednictvím těchto zprostředkovatelů: Geis SK s.r.o., GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Microsoft.
Kupující bere na vědomí, že Vaše práva při zpracování osobních údajů jako subjektu údajů upravuje zákon č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Článek IX.

Vložení uživatelského obsahu na web
Ovládání obsahu. Vaše aktivity v rámci této služby nepodléhají zkoumání, schvalování ani moderování z naší strany a neověřujeme jejich soulad s právními předpisy. Vyhrazujeme si však právo provádět různé typy kontrol obsahu, a to buď před zveřejněním, nebo po něm, a filtrovat nebo deaktivovat obsah jako celek (například ve formě zpoždění spamu nebo hanlivých komentářů nebo deaktivace identifikovaného nezákonného obsahu).
Funkce související se zadáváním uživatelských údajů na webové stránky. V rámci této služby dále zajišťujeme:
možnost přidávat veřejné komentáře, uživatelské recenze, které obdržíme od provozovatele heureka.sk portálu, a zobrazovat je na našich webových stránkách; Vezměte prosím na vědomí, že jinak neověřujeme ani nezajišťujeme, aby tyto recenze pocházely od uživatelů, kteří si danou položku skutečně zakoupili.
S ohledem na výše uvedené se obdobně uplatní "kontrola vašeho obsahu", "ukládání souborů" a "práva a zákonné povinnosti třetích stran v souvislosti s ukládáním souborů", přičemž "nahraný obsah" je považován za odpovídající možnost z předchozího seznamu. V takovém případě může dojít k nezákonnému obsahu například v případě sdílení textů chráněných autorským právem, hanlivých projevů vůči jiným osobám nebo neoprávněných nabídek zboží či služeb chráněných zákonem o ochranných známkách.

Článek X.

Kontaktní údaje obchodníka:
BIET EUROPE s.r.o.
Šoltésovej 1995
Trenčín 911 01
Registrace v obchodním rejstříku OS Trenčín, Oddíl: Sro, vložka č. 27384 / R
IČO: 46937820
IČ DPH: SK2023653357

email: info@biet.cz
Tel. č.: 510 015 300

Bankovní spojení:
Fio banka, A.S.: 2701519867 / 2010
IBAN: SK3683300000002701519867
BIC (SWIFT): FIOZSKBAXXX

Článek XI.

Orgán dozoru a dohledu
Slovenská obchodní inspekce
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
tel. č. 032/6400 109, fax. č.: 032/6400 108

Cookies

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. K tomuto účelu můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Klepnutím na „Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti